Rabu, 22 Jun 2011

BELUM MASA AKU

Assalamualaikum w.b.t
Hmmm.. td aku terbaca satu entry kat blog mmbe aku

Dye story sal awek dye, siyes memang dye rndu sngat ngan awek dye


sampai mcm nie sekali heheh :)


Ayat dye ayat sepoi sepoi je, such simple words tapi.. really sweet lah !


*JELESS NI ! hehehe

Sangat sweet, dye ckp dye rndu sngat kat awek dye, and say sorry to her sbb ade something lah kan sal dorg heheh, dah la awek dye xtau kott dye wat entry tu.. msti awek dye rase bahagia kan time baca post tu
Mak aihhh, untung lah ade orang sayang hahaha

Jeles tu, jeles jugak, tipu la kalau xjeles..
Lumrah org kot kalau berperasaan nie, sekasar mne pon, seEgo mana pon that someone, mesti dorg akan ade perasaan jugak
walaupun dorg asek nafikan jek.. hahah, bajet bagus la plak kann



Yaa, jeles tapi, jeles yang sihat heheh


Maybe sekarang bukn masa aku lagi., maybe masa tu belum tiba untuk aku dpatkan that spesel someone, mne la tau, bile aku dh jumpe my spesel someone yg halal bg aku, lagiiii sweet ke dr dorang amiin ! hahaha

Bak kate Heliza lam Syurga Cinta
Cinta tu kan permulaan jodoh <3 <3 <3

Maybe that's true, and boley diterima pakai kan :)
Siyes, aku tersengih2 macam belacan basi tyme aku bace blog dye hahah! U best Bro!

Mungkin aku belum temukan that person lagi, STUDY FIRST xpayah gelabah sngat lah kan!! hahah
To deme deme tu, semoga berpnjangan ke jinjang pelamin.


Jaga diri, Jaga hati, Jaga IMAN... dan jaga keseluruhan :)

SWEET NYE LARHHH!!!! peace peace ~



sitting alone
feeling happy
thinking of the Greatness of Allah :)
insyaAllah :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan